Reklama wszelkiego rodzaju musi być nie tylko wykonana, ale także zainstalowana. W niektórych przypadkach instalacja reklamy wymaga większego nakładu pracy oraz specjalistycznego sprzętu. Należą do niego także podnośniki koszowe. Lublin jest miastem posiadającym bardzo wiele firm i na tym konkurencyjnym rynku liczy się dobra i widoczna reklama. Bardzo często jest ona realizowana jako wydruki wielkoformatowe lub kasetony reklamowe, których instalacja odbywa się na pewnej wysokości. Urządzeniami pozwalającymi na taką pracę są podnośniki koszowe. Lublin posiada agencję reklamy zewnętrznej MIK wynajmującej podnośniki koszowe do wszelkiego rodzaju prac wysokościowych.

Przeczytać warto:
wyjątkowe nadruki na czapkach i nie tylko
Nie macie pomysłu na prezent na dzień dziadka, dzień ojca czy też urodziny? Prowadzicie działalność? Jesteś trenerem w szkółce piłkarskiej i nie wiesz jak wyróżnić swoje wyjątkowe miejsce? Podpowiemy wam, co wam pomoże, a więc są to nadruki na czapkach. Jest to ...

Ekspozytory zwiększają rozpoznawalność marki
Ekspozytory są coraz ważniejszymi elementami wyposażenia POS (point of sale). W dobie konkurencji na rynku towarów konsumpcyjnych ich ekspozycja na standardowych sklepowych pólkach nie zawsze wystarczą, aby zwrócić na dany produkt uwagę klienta. Ekspozytory pomagają wyr...

Podnośniki koszowe wynajmowane przez agencję MIK
Reklama wszelkiego rodzaju musi być nie tylko wykonana, ale także zainstalowana. W niektórych przypadkach instalacja reklamy wymaga większego nakładu pracy oraz specjalistycznego sprzętu. Należą do niego także podnośniki koszowe. Lublin jest miastem posiadającym bardzo...

Organizacja imprez kongresowych
Coraz więcej firm i prywatnych przedsiębiorstw decyduje się na organizacje i przygotowanie imprez targowych, kongresów oraz innych bardzo ciekawych wydarzeń. Takie jednak wydarzenia wymagają odpowiedniego stopnia zaangażowania oraz organizacji. Zwykle przeciętne osoby, kt...

Funkcjonalne ubrania promocyjne w dobrej cenie
Wiele firm nie jest w stanie zorganizować dużej kampanii promocyjnej, ze względu na brak stosownych funduszy. Jednak od razu należy zaznaczyć, że o sukcesie reklamy nie decyduje ilość środków pieniężnych, które zostały poświęcone na jej przygotowanie. Kluczową rz...
